24 Nisan 2010 Cumartesi

Acaba?

Hani nerede o gülen yüzler, içiyorum kendimce şaraplarımı bir şişe bitiyor yenisini açıyorum içmezdim önceden bu kadar fazla ama uzaklaşmam gerekiyor kendimden, bir yerlere gitmek istiyorum uzaklara kimsenin beni tanımadığı, görmediği, bilmediği sadece yeni insanların olduğu, bir bar da otururken insanları izlemek, grup halinde oturan insanlara bakarak içmek ve düşünmek, bir zamanlara benimde böyle grup halinde oturduğum insanların var olduğunu düşünmek ve sonrasında acaba herkes böyle bir dönem yaşayacak mı diye düşünmek... bilmiyorum kendimi her zaman şanslı hissettim öyle gördüm bunca zaman kendi halimde ufak şeylerden mutlu olarak yaşadım, herkes rahatlığıma özendi, benim gibi olmak istedi. Ama acaba düşündüler mi ben acaba neden böyle rahatım, yaşadıklarım, hiç beklemediğim anda olanlar beni böyle büyüttü ve olgunlaştırdı... her neyse kenarda bir şişe daha beni bekler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder