4 Şubat 2013 Pazartesi

mimlenmişim



Mmm uzun zamandır İstanbul da olduğum için ihmal ettim blog'u pek giremedim doğrusu ama sevgili Aşamalar beni mimlemiş şimdi cevap vermezsem ayıp olur yeni gördüm bu arada :( şimdi ilk defa mimlendim bu yüzden şaşırdım da ama teşekkür ederim peki o halde sorulara gelecek olursak :)


1- Tam olarak seni anlatan film/kitap/şarkı var mı, varsa nedir?
Beni anlatan film sanırım Into the wild çünkü özgürlük betimlemesini çok severim, kitap ise Solmaz Kamuran'ın Minta adlı eseri ki orada geçen bahiste özgürlük olduğu için ve son olarak şarkıya gelirsek Somewhere over the rainbow diyorum :) 

2- Yeni bir güne başlamayı mı seversin, günü bitirmeyi mi? Neden?
Sanırım belirli dönemlerde değişir bu durum ama genelde gün bitmeden önceki geceyi severim çünkü bu aralar sanırım çok yalnız kaldım bir nevi meditasyon uyguluyorum kendime rahatlamak amaçlı. Ancak deniz kıyısında bir yerdeysem güne başlamayı severim çünkü o güneşin doğuşunu izlemek her zaman huzur verir bana. 

3- En çok nefret ettiğin huyun nedir?
Mmm sanırım kendimden çok başkalarına değer vermem çünkü genelde sömürülmeye açık bir hale geliyorsun iyi edeceğim, mutlu edeceğim diye bu sefer kendini üzmeye başlıyorsun ve bir an panik ile birlikte tüm hayatımı karartabiliyorum

4- Tanıştığın bir insanda ilk olarak nelere dikkat edersin?
Gözler ve gülümseme fiziksel olarak, çünkü zaten bir insanın gözlerinin içine bakarak artık ne kadar dürüst ve güvenilir olduğunu anlayabilirsin ancak sonrasında tutum ve davranış gelir iyi kalpli ve kibarlık her zaman iyidir.

5- Sence aşk var mıdır? Varsa tam olarak neye benzer?
Aşk elbette var ama bu dönemde etkilenme ile karıştırılıyor veya ufak heyecanlarla birlikte.. Bence aşk o uyumadan uyuyamamak, o gülmeden gülümseyememek bir nevi onun sesini duymadan güne başlayamamak.

6- Keşke yapmasaydım dediğin bu konuda kendine kızdığın bir şey var mı?
Herkes hata yapar, yanlış kararlar veya yanlış ilişkiler üzerine. Tabi ki bende hayal kurdum ama malesef bir süre sonra yok olduğunu gördüm üzüntülü bir durum ama beni bu yola sokan eski kararlarım sonuçta. 

7- Gelecekte olmasını en çok istediğin şey nedir? 

Sanırım sevdiğim insanlarla birlikte huzur dolu bir yaşam isterim en azından yoluna girmiş bir düzen. Ve tabi ki özgürlük düşgünü olduğum için yeni yerler keşfetmek ve yeniden kendimi bulabilmek.

2 yorum: