28 Mart 2013 Perşembe

Kaybolan Duygular

Saçma bir duygu içerisindeyim, ne bir tat var ne bir hüzün.. Yalnızca yaşanılan ve bir şeyler için çabalanan saçma günler.. Sanki geçmişin ruhu geldi ve içimden tüm duygularımı aldı götürdü.. Ne bir heyecan, ne bir keyif kaldı.. Sanki oz büyücüsündeki teneke adam gibi kaldım ve bir arayış içerisindeyim ..Duygular, anılar, düşünceler hepsi bir yerlere saçılmış ve doğru zamanı bekliyorlar yeniden canlanmak için sanki. Sonra bir gün geleceğim dedin, bekle dedin ve bir umut ateşi bıraktın gittin.. Bekledim ve o içimdeki umut ateşini besledim hayallerle, uzun yıllar korumaya çalıştım. Kimisi geldi duvarlarımı tırmaladı, kimisi geldi ateşimi çalmaya çalıştı ve tabi bu süre zarfında yıprandım, yoruldum ve eski ben değilim.. ve düşünüyorum hala gelecek misin diye, bütün bunlar için boş yere mi mücadele verdim diye.. Aradan yine bir vakit geçti ve sonunda geldin ama sende yorulmuş ve yıpranmıştın. Oysa ben onu iyi etmeye çalışırken onun ağzından sadece bir kaç kelime çıkmıştı işte.. "Benim yanımda, karanlığımda kaybolacaksın dedi". Ardından son kez baktı, kendine iyi bak dermişcesine o mahur gözleriyle.. Beni düşünme artık gitme vakti buralardan bu yüzden sen iyi ol ve kendine iyi bak der gibi.. Ve şimdi oturuyorum bir sahil kasabasında denize nazır, topluyorum batan gemimden düşen duyguları tek tek yosun tutmuş bir şekilde..

4 yorum:

  1. En çok şunu sevdim;
    "Sanki oz büyücüsündeki teneke adam gibi kaldım ve bir arayış içerisindeyim"
    Ama ben zaten "teneke adam" olacak kadar duyarlı adamları severim..Çok güzel bir yazı,sonunda sevdiğim yazarlardan uzak kalmamak adına geldim yine buralara.Eskisi kadar sık yazamayacak olsam da bir şeyler yazıcam işte.
    Hayırlı cehennemler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin karanlığımızda aydınlık olmaya geldin :) bu aralar bende pek yazamıyorum malum tez işlerinden vakit kalmıyor ama yazmaya devam.. Beğenmene sevindim gerçekten seninde güzel yazılarını bekliyoruz yine özledik :)

      Sil
  2. "Benim yanimda, karanligimda kaybolacaksin dedi." Bizim istedigimiz de buydu zaten, degil mi? Karanlikta kaybolmak ama 'onun' karanliginda kaybolmak. Ya da sadece kaybolmak. Ama karanlikta kaybolmamiza bile izin vermediler, biz de batan gemimizden dusen duygulari topladik. "Biz" oznesini kullanmaktan kendimi alamadim, o kadar bensin ki sasiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısın bu süreç çok zorladı bizleri ve o kadar savunmasız bir duruma düştük ve o kadar savaştık ki artık karanlık köşelerimizde yığıldık kaldık ve ışığa çıkmaya korkar olduk sanırım böyle.. saygılarımla

      Sil