5 Şubat 2009 Perşembe

Amerika Günlükleri

Bilmiyorum ama burada yaşadıklarımız çok büyük ders oldu belkide hayatı öğrendik her şey kolay değil bu hayatta ve derslerle hayatı öğrenmeyiz hayat bize ders verir bir şeyi elde edebilmek için çalışmak çabalamak gerekir. Susmamak gerekir söyleyeceğin bir şey varsa direk söylenmeli hani elini uzatmalısınki o eli tutabilmeliler. Çok şey düşündüm tek başıma odamda veya başka bir yerde hani geçişte yaptıklarımız kaçırdığımız güzel olaylar insanlar. Keşke susmasakta söyleyebilsek istediklerimizi ama her şeyin büyük sonucu vardır işte birisini kaybetmek veya kazanmak arasındaki ince çizgide gidiyoruz işte. Hani uzun zaman olmuştur görmeyeli sonra karşılaşırsın ama gene yollar ayrılır keşke dersin biraz daha yanında olabilseydim durupta söyleyebilseydim herşeyi ama ne olursa olsun bir gülüş bir ışık yeter ya belki bir yakamoz parçası belki bir inci tanesi hayat zorda olsa güzel bakalım gene bir gece vakti karanlıkta oturmuş bir şeylerimi paylaşıyorum neden bilmiyorum yarın belki çok geç olacak ama her zamanki gibi bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder