13 Şubat 2009 Cuma

Güzel bir şarkı..

kim demiş ki benim sana
hiç ihtiyacım yok diye
benim sana havadan sudan daha çok ihtiyacım var
benim sana havadan sudan daha çok ihtiyacım var

sen bambaşka bir güzelsin
bu canıma can verirsin
her anımda her günümde
beni baştan fethedersin

kim demiş ki benim sana
hiç ihtiyacım yok diye
benim sana havadan sudan daha çok ihtiyacım var
benim sana havadan sudan daha çok ihtiyacım var

sen bambaşka bir güzelsin
bu canıma can verirsin
her anımda her günümde
beni baştan fethedersin

gözyaşların akmasın sakın
sakın canın sıkılmasın
ver bana tüm hüzünlerini
senin kalbin kırılmasın
dök bana tüm kederini
güzel gözlerin dolmasın

sen bambaşka bir güzelsin
bu canıma can verirsin
her anımda her günümde
beni baştan fethedersin

Öyle ya çok güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder