25 Temmuz 2012 Çarşamba

Güzel Yaz, Güzel Tatil ve Garip Düşünceler

Böyle bu sıcaklarda eğer deniz kenarındaysanız ve buz gibi içeceğinizi yudumlarken bu grubu keşfettiyseniz her şey çok daha güzel ve keyifli olmaya başlamıştır tavsiye ederim, yapılacak pek bir şey yok ancak yeni kitaplar keşfetmek güzel özellikle "serenad" baya merak ettiğim bir kitaptı ki gerçekten de merak edeceğim kadar güzel ve keyifli bir kitap, böyle ufak ancak güzel keşiflerle işte daha güzel ve keyifli bir tatil geçirmek kadar hoş bir şey yok o yüzden sıkmayın canınızı sıcakmış, kimse yokmuş diye sıkılmaya gerek yok sadece yavaş yavaş bir şeyler bulun, kendinizi keşfedin ve hayatın tadını çıkartmaya bakın. Ancak tabi kitap bittikten sonraki boşluk duygusu da kötü ya niye bitirdim ki ben bunu diye üzülüyorsun kendi kendine bu yüzden yanınızda bir kaç okumak istediğiniz kitap bulunsun. Neyse garip bir yaz geçip gidiyor böyle bir yandan dünyayı gezen insanlar bir yanda evlenenler sonra durup kendime bakıyorum böyle tez'i düşünüyorum romanların arasında, acaba işim olacak mı diye sorguluyorum kendimi vs derken bir yazın daha bitmesini bekliyorum en azından şu haşlanma olayları biraz da olsun azalsın..

10 yorum:

  1. Salı günü gidiyorum ve sayende bu güzel parçayı keşfettim. sanırım haklısın sadece insanların olması yeterli olmuyor kitap biraz müzik kafanı dinlendirebilir

    YanıtlaSil
  2. o halde iyi tatiller size keyfini çıkartın ve kendinizi dinleyin biraz hatta keşfedin ;) bu arada tatil istikameti neresi?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, çanakkaleye gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel =) gitmediğim nadir şehirlerden birisi umarım en yakın zamanda bende gidip gezerim

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten görülmeye değer. umarım gidersin :)

    YanıtlaSil
  6. ondan eminim zaten her kıyı şeridinde bir sürü yer var yeniden keşfedilmeyi bekliyor :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. o halde bol keyifli ve güzel tatiller :) bende uzun zaman sonra yeniden istanbul'u keşfe çıkacağım hafta sonu özledim kız kulesini :)

      Sil
  8. Teşekkür ederim :) ah tabi İstanbul'un yerini hiçbir şehir tutmaz ben de dönünce çıkacağım keşfe umarım :)

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle gerekiyor ama ara ara ziyaret edeceksin özleyeceksin o kalabalığı şehrin güzelliğini :)

    YanıtlaSil