27 Temmuz 2012 Cuma

Yine bir yolculuk vakti



Yol kendine bir yer bulamamış kişinin özlemidir.
Kendi yerini yerleşikte bulamayan kişi onu yolculukta arar.
Nasıl, bir yer, bir yolun başı ya da sonu; bir yol da,
bir yerden önceki ya da sonraki bir durumsa
kişinin durumu da, hep öyle ya da böyledir...

Yazıma Oruç Aruoba'nın mısralarıyla başlamak istedim, belki bende sıkıldığım için, uzun bir zaman sonra eve dönüp gerçekten uzun bir süre buralardan kaçamamaktan dolayı ben de sanırım yolu, yola çıkmayı özledim. Neyse ki bu özlemi yarın gidermeye başlayacağım, uzun bir yol güzergahı ile evimden önce Yalova'ya oradan ise Çınarcık diye güzel bir sahil kasabasına geçeceğim. Ne değişik bir yerdir Çınarcık, böyle 80 sonu İstanbul sosyetesinin uğrak yeri, gazinolarıyla, eğlence merkezleriyle yoğunluktan kaçmak isteyenler için birebir olan bir sahil kasabası işte. Gayet uzun bir zaman sonra yeniden gidiyorum oraya hatırlıyorum da geçmişte sıkılırdım o şehirden kimseyi tanımıyordum vs ama şimdi nedense oraya gitmek için bir istek var belkide orada yaşanılan güzel anıların çekiciliği bilmiyorum..

Sanırım bir kaç günlüğüne de olsa İstanbul'a kaçmam gerekiyor, boğaza karşı bir nargile, belki eski dostlarla yeniden buluşmak ve o eşsiz sohbetlerinden birer yudum almak için.. Güzel bir yolculuk olacak sanki en azından özgürlük budur belki de, sürekli bir yersizlik ve sürüp giden bir yol işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder